Replay je módní značka, která navrhuje a vyrábí oblečení, obuv, doplňky a vůně. Značka se proslavila především svými ikonickými džínami. Klíčovou strategií společnosti je jasná vize a expanze na nové trhy. Replay věnuje také pozornost kvalitě a udržitelnosti použitých materiálů.
Historie značky Replay
Značka Replay vznikla v roce 1981 v italském Trevisu. Spadá do skupiny Fashion Box S.p.A. společně s REPLAY & SONS (řada dětského oblečení) a WE ARE REPLAY (luxusní denimová řada). Název značky vychází ze starého konceptu „re-making“ nebo „re-creating“, který byl blízký zakladateli Claudiu Buziolovi, a který v dnešní době opět nabývá na popularitě.
Reply v číslech
Fashion Box S.p.A. vlastní velkoobchodní distribuční síť po celém světě s více jak 200 maloobchodními prodejnami. Ten největší podíl na trhu má Replay v Evropské unii, a to 85 % trhu, z toho jen 15 % v samotné Itálii. Zbývajících 15% pokrývá zbytek světa.
Kdo nosí Replay?
V roce 2013 zahájila značka Replay spolupráci s FC Barcelona. V roce 2015 se brazilská fotbalová hvězda Neymar Jr. stala ambasadorem Replay a tato spolupráce byla díky vzájemné spokojenosti již dvakrát prodloužena. V roce 2019 se Replay stal „Official Denim Partner“ fotbalového klubu Paris Saint-Germain. Kromě fotbalu Replay od roku 2020 spolupracuje také s rugbyovým týmem All Blacks.
#ReplayReUsed
Udržitelnost je pro značku Replay velmi důležitá a k výrobě svých produktů využívá recyklovanou bavlnu a polyester (z plastových lahví a dalšího certifikovaného odpadu) a tvoří z nich dvojitý zelený denim. Na poli udržitelnosti si značka vede lépe než kdykoliv předtím. K udržitelnosti vybízí každého a na sociálních sítích k tomu využívá hashtagy jako #ReplayReUsed, #SecondLifeCotton nebo #SuperiorSustainability.
Proslulé džíny
Nezáleží na tom, zda hledáte džíny úzké, rovné, do zvonu nebo ve zkrácené délce. U značky Replay najdete džíny různých barev a střihů. Za posledních 40 let se slovo Replay stalo synonymem pro velmi kvalitní džíny a další denimové produkty. Není proto divu, že má Replay fanoušky i mezi celebritami. Mezi ty patří například Jake Gyllenhaal nebo Neymar.
Kdo nosí Replay?
V roce 2013 zahájila značka Replay spolupráci s FC Barcelona. V roce 2015 se brazilská fotbalová hvězda Neymar Jr. stala ambasadorem Replay a tato spolupráce byla díky vzájemné spokojenosti již dvakrát prodloužena. V roce 2019 se Replay stal „Official Denim Partner“ fotbalového klubu Paris Saint-Germain. Kromě fotbalu Replay od roku 2020 spolupracuje také s rugbyovým týmem All Blacks.
Replay – prvotřídní italská kvalita
Stejně jako příběh jiných módních značek se historie Replay začala psát roku 1978 v kolébce evropské módy – v Itálii. Ačkoliv na trhu nepůsobí až tak dlouho, díky oblečení perfektní kvality se značka vepsala do srdcí zákazníků po celém světě. Pravda, za kousky od Replay se platí, ale také vám skutečně vydrží. Pověstná je hlavně kvalita džínů, které jsou od roku 2009 v kolekci Replay Col Lectors šité z extra odolné látky, která zvládne i hrubé zacházení. Dáte jim taky šanci?
Replay nejsou jen džíny
Ačkoliv se v počátcích značka zaměřovala hlavně na pánské a dámské oblečení, díky vzrůstající oblibě u zákazníků rychle rozšířila své portfolio. Dnes tak můžete pořídit pánské i dámské mikiny Replay, trička, kraťasy i módní doplňky. Vyzkoušejte třeba dámskou crossbody kabelku Replay nebo originální kožené pásky. Příznivci parfémů si pak mohou vybrat některou z vůní Replay, které v sobě spojují tradici italské módy s moderním pojetím parfémů.
Tenisky, které padnou
Pokud se řadíte mezi příznivce kvalitní obuvi, boty Replay by neměly uniknout vašemu hledáčku. Stejně jako jiné módní kousky této značky se mohou pochlubit špičkovým zpracováním a dlouhou životnostní, která v poslední době začíná v módním průmyslu hrát prim. Vyberte si boty, které vám vydrží víc než jednu sezónu. Na GLAMI najdete širokou nabídku dámských i pánských tenisek Replay, stejně jako kotníkových bot, kozaček či sandálů. Které z nich vás zaujaly?